Chelsea met een nieuw logo op het shirt: topclub strikt eindelijk nieuwe sponsor
Chelsea heeft eindelijk een nieuwe shirtsponsor gestrikt. De topclub uit de Premier League gaat het komende seizoen in zee met Infinite Athlete, zo werd zaterdag bekendgemaakt via de officiële kanalen.
Na drie jaar werd vorig jaar de samenwerking beëindigd met het telecombedrijf 3. Daarna deden onder meer Paramount+, Allianz en Stake.com een aanbod, echter gingen deze deals niet door. Uiteindelijk kwam Chelsea uit bij Infinite Athlete, dat meer dan 45 miljoen euro betaalt om op het shirt te schitteren.
Infinite Athlete en Chelsea werken al samen sinds april. De de werkgever van Rode Duivel Roméo Lavia maakte sindsdien gebruik van Tempus Ex Machina, de technologie van de sponsor. Vanaf maandag zullen de spelers van Mauricio Pochettino te bewonderen zijn in de 'nieuwe' shirts van The Blues.
We’re proud to announce an extended partnership with innovative sports technology company @IAAthlete, who are our front of shirt partner for the season. 🤝 ♾️
— Chelsea FC (@ChelseaFC) September 30, 2023