Club Brugge maakt nieuwe shirtsponsor bekend: ‘Wereldwijde traditie’
Club Brugge heeft de nieuwe thuisshirts voor komend seizoen bekendgemaakt. Op de achterkant zal Allianz prijken, Blauw-Zwart ging een nieuwe samenwerking aan met de sponsor, dat laat het weten op de webstek.
CEO van Allianz België, Kathleen Van den Eynde, sprak op de webstek van Club Brugge over de samenwerking. “Allianz heeft wereldwijd een lange traditie in de sportsponsoring. Van de Olympische en Paralympische Spelen tot Bayern München. Ik ben ontzettend trots dat wij ons nu ook lokaal hebben weten te verbinden met Club Brugge.”
“Want sport daagt uit, inspireert en verenigt. Voetbal is toewijding aan een team en verbindt gemeenschappen en generaties. In dit nieuwe voetbalpartnership zullen we ons gezamenlijk inzetten in België het bewustzijn te creëren dat beweging en sport de ultieme voorbereiding zijn op een goede toekomst”, klinkt het.
Jeroen Smet, de commercieel directeur van Club Brugge, is in de wolken. “In de galerij van teams als Bayern en Juventus zullen we hen op de juiste manier en vooral op langere termijn van dienst zijn. Allianz heeft zijn diensten wereldwijd al bewezen waardoor we ontzettend fier en verheugd zijn om hen nu als back of shirt partner te kunnen aankondigen.”